tjugofemte

Är du..

Arrogant: det hoppas jag då inte

Osäker: väldigt sällan

Trött: oftast

Intressant: trycker jag väl

Smart: mja, inte mer än nån annan

Barnslig: kan väl hända

Liten: beror väl på, jag är kort men inte liten

Lätt: nej det kan jag inte på stå

Skoltrött: haha nej

Rolig: JA

Pratglad: För det mesta

Frågvis: Japp

Organiserad: Tycker jag väl

Hälsosam: oh inte det

Blyg: inte ofta, aldrig skulle jag väl egentligen säga

Attraktiv: får man säga ibland?

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: aldrig i livet!

Besatt: av david, ja

Pålitlig: yes

Filosofisk: ibland

 

 

Har du..

För många vänner: haha, nej

Förföljelsemani: nej, men jag har ju faktiskt en stalker

Tvångstankar: nej

Färgat håret: japp

Brutit några ben: nej

Några piercings: öronen, navel och huhum

Egen dator: japp

Gjort bort dig rejält: ja, men jag bjuder på mig själv

Bra självförtroende: ja, ibland

Komplex: ja,

Kysst någon: har väl hänt någon gång

Haft sex: japp

Tagit nakenbilder: haha, hm.. ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej inte idag faktiskt

Varit kär: ÄR, presens

Blivit kär i någon på nätet: mja, kan man ens bli det?

Dumpat någon: japp

Stulit någonting: nej, kan jag inte påstå

Gjort något olagligt: haha jo

 

 

Vem..

Saknar du: ingen just nu

Vill du döda: hm, tycker inte om charlie sheen, men döda var väl att ta i.

Rörde dig sist: david

Slog du sist: hm, väggen tror jag

Kramade du senast: david

Kysste du senast: david

Skrev du till sist: vet it

Vill du vara som: mig!

Sårade dig sist: det vet jag faktikst inte, men säkert nån

Vill du bli galet full med: vet inte

Gjorde dig riktigt glad senast: david, igår!

Fick du sms från senast: halebop

Ringde dig senast: emmeli

Ska du gifta dig med: david såklart. haha

Får dig att skratta: många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0