tionde

Blev inte speciellt tidig morgon idag. haha. Kan man säga att det är för att jag jobbat typ 30 timmar på 3 dagar? Kanske.
Bokade iallafall en klipptid idag så imorgon ska jag ta bort det risiga. Det var väl mer än 6 mån sen jag sist besökte frisören. Skäms nästan för att jag måste dit med mitt hår. haha.

Blev iallafall en sväng på stan idag och blev 800 kr fattigare. Jag måste ju säga att jag är ju egentligen inte leggings typen men jag hittade ett par som kämdes rätt rejäla. Dom nedan. Blev en tröja och lite annat kraffs också.

haha, sitter och kollar på förkväll, åh fyfan dom är så dåliga. På att vara programledare alltså. Riktigt dåliga, tappar bort sig och är förvirrande och det är bara pinsamt.


Gina tricot - 199:-

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0