sjuttonde

Alltså jag får otaliga gånger höra att jag är en bitch, inte direkt obefogat. Men faktum är hur fan blir man positiv, snäll och så där go och glad. Visst fan kan jag vara så där käck men mestadels så är jag negativ och lite små irriterad.

Jag är dock glad för att jag har fått talets gåva och faktiskt vågar stå för det jag tycker. Vågar stå upp för mig själv och säga vad jag vill. Inte alltid uppskattande men mitt mål i livet är inte att vara till lags för er.

Jag mår själv dåligt över att jag blir irriterad så fort och lätt låter sur. Dock vill jag påpeka att jag inte så ofta som ni tror är sur när jag låter som det.

Minns under högstadiet då mina vänner pratade med mig i telefon och när jag senare kommer till den jag pratade med så kunde hon/han fråga om jag var/är sur. NÄE?! Vart fick dom det i från? Jag kanske har en sån stämma bara, när jag inte tänker på hur jag låter.

Åsch vafan, alla kan ju inte vara go'a och glada. Jag fick min lott och jag får väl finna mig i att folk tycker jag är en bitch.

Jag säger åtminstonde vad jag tycker, till skillnad från otroligt många andra..

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0