sjunde

jag älskar listor!!


HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
nix
Något husdjur : nej men jag skulle vilja ha
Någon favoriträtt : skedpalt
Någon flick/pojkvän : japp
Puder på dig : inte än. haha
Några framtidsplaner : mja, inte riktigt än
Någon sjukdom : Ja säkert cancer i tarmen
Gymkort : snart, kanske
Några kärleksproblem : nej, jag och david bråkar inte. haha
En homosexuell kompis : jo
Duschat idag : nej
Någon kompis som snarkar : ja
Någon vän som spelar i ett band : japp
Några mvg:n : jajemen
Någon som förstår dig : kanske inte riktigt hela tiden
Tuff kompis som kan försvara dig : haha, klarar mig bra
Något beroende : mjo
Fikat idag : nej
Nagellack : jabass
Någon vän som bor i ett annat land : japp

VEM ? ..
Avskyr du : en del
Hånar du : oj, jag försöker bättra mig
Delar du mest minnen med : familjen
Längtar du mest efter : david
Stör du dig på : finns en del där också..
Gosar du med : david
Lagar mat : jag, ibland. hahahah
Diskar : Diskmaskinen och jag
Tror att den är någon : jag. haha

VILKEN ? ..
Tidning läser du : skvaller, många bilder helst!
Buss åker du oftast : aldrig, tog körkort av en anledning!
Frisyr har du : några tåtar här och där, lite hängigt, tråkigt
Dag fyller du år : 3 sep
Årstid föredrar du : sommar
Stad är du uppväxt i : piteå (öjebyn)

VAD ? ..
Gör du nu :
håller på att pia på mig.
Gör dig till en bra människa : Vet inte om jag är speciellt bra..
Gör dig till en dålig människa : att jag alltid är irriterad
Vill du arbeta med : om jag visste det skulle jag göra det nu förmodligen
Är roligast just nu : ingenting
Har du på dig nu : trosor och t-shirt
Har du för smink idag : ingenting
Äger du för skor : oj, kom och hälsa på vet ja!
Har du för storlek i skor : 38
Läser du för bok : champagne flickan
Ska du göra nu : klä på mig och fara och jobba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0