sjunde

Satan vad jag sovit dåligt inatt. Vaknade dock upp med riktigt fint väder redan halv 6 imorse. Vaknade då david steg upp och kunde inte direkt somna om lika fort.

Ja, igår så åt vi ju riktigt god mat och jag tänkte ta med mig så jag kan äta här. Ställade fram burken och allt, men vafan. Jag glömde den. Helvetes. Blev gode så irriterad.

Förresten, läste i pitan (pitetidningen) att ungdomarna tyckte det var så svårt att ta det där nya AM-kortet, istället för eu-kort så är det nu AM. Tydligen så måste ungdomarna köra minst 4 timmar med lärare och sedan 8 timmar teori.

Jag tycker det låter vettigt fakiskt. När jag tog kortet, eu-kortet då... Vi fick köra en liten sväng i ett p-hus och det var allt. Tur för mig som körde moppe sen jag var fjorton men för dom andra laglydiga kanske det var mindre bra. När jag väl skulle göra vad jag trodde var provet så fick jag fyra-fem muntliga frågor. haha. Trodde det var ett skämt. Gubben sa iallafall: ja du verkar ju kunna det här. Och så ut i trafiken.

Livsfarligt egentligen. Skitbra om man inte ids plugga. Och vadå svårt att ta eu-kort. Man ska ju faktiskt vara i trafiken där det lätt händer olyckor. Och körkortet är då fan inte nå lättare skulle jag tro så jag finner inget fel i att det ska vara fler och lite svårare frågor.

Och frågar ni mig så tycker jag att moppepojkarna (hahahahah) är livsfarliga. Jag har aldrig sett en tjej köra så galet som en del pojkar faktiskt gör så därför blir det moppepojkarna. haha

Nej, nu ska jag strax jobba. Inte pepp.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0