femte

Idag har jag minsann städat. jävligt mycket, och är pratar vi till och med om dammtorkning. Sen passade jag på att tvätta också, det var över en månad sen. När jag måste börja tvätta är då jag inser att mina trosor håller på att ta slut. Det är exakt så jag haft det i ungefär en vecka. Jag har haft såna där halv skabbiga trosor som man inte direkt tar på sig om man vill ha rajtan tajtan!
Men nu är allt tvättat och jag får gå och lägga mig i en nybäddad säng! så skönt.

Fick även sällskap ikväll. Kicko kom förbi och det blev en sväng på max, inte för att det behövdes men. Blev också lite tv-tittande och så klart tvätten.

Hade ju tänkt ta lite bilder på lägenheten nu när jag äntligen städat så där noga, men inte det. Får bli någon annan gång. haha. Kommer säkert aldrig bli av...

Men iallafall, imorgon blir det norsjö en sväng innan jag ska jobba i helgen. Har jobbat 3 av 4 helger nu så jag är gode less måste jag säga. Men är man girig så är man.

Nu: ett avsnitt greys och sedan sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0