elfte

Blev ju att klippa sig idag och till min förvåning så är kicko och malin där. Måste vara årets alltså! Att vi dessutom var klara typ samtidigt var ju ännu bättre. haha. Åt lite på röda lyktan också. Var dock inte så bra i magen så jag åt inte alls mycket.

Men iallafall håret blev väl okej. Lite väl kort måste jag säga, hon tog ganska mycket, vilket å andra sidan säkert behövdes. Men nu är det iallafall fräscht. Men jag förstår inte vara dom ska styla håret så mycket, hon började locka mitt hår, det värsta jag varit med om! När jag hämtade jacka satte jag dock upp det i en toffs och sen gick jag.

Ikväll blir det film med kicko och malin!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kicko

Yeeyee, Alltså värsta tjejdagen om du tänker efter, vi alla gör oss fina i håret, lunch och sen mys ikväll

2010-05-11 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0