artonde

Mycket har hänt sen sist... eller? Mja, kanske inte. Men igår så skaffade jag mig faktiskt en hemförsäkring. Har inte haft en hem försäkring sen jag flyttade hemifrån, vilket är ungefär 4 år sen. I juli är det fyra år sen faktiskt. Men i alla fall så var det på tiden. Har också varit och gjort en grej jag inte berättar om här.

I

dag blev det sunes på förmiddagen och middag hos Emmeli, tack! :D Hoppade lite studsmatta och sedan jobb. Har lite ångest över att jag ska upp halv 6 imorgon. Jag hatar att stiga upp tidigt men å andra sidan är det skönt att ha kvällen fri.

 

Förra veckan gjordes en beställing på lite hårprodukter. Förhoppningsvis kommer dem imorgon och om inte det så kommer dem väl på torsdag. Här nedan kommer det som beställdes.

 

 

SATC nu.

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0