trettionde

Idag har jag egentligen varit helt i onödan till ungdoms. Sist jag var och hämtade ut p-piller så sas det att det var sista uttaget. Lite konstigt tänkte jag eftersom att jag hade utskrivet för ett år och sist jag var på ungdoms var i somras. Ja, tänkte väl inte så mycket på det så jag bokade en tid för att få mer. Ja, då visade det sig att jag har kvar ett till uttag.

Kändes lite onödigt, men ja, nu är det då gjort för detta år. Känns ju faktiskt riktigt bra.

Steg ju faktiskt upp 8 imorse och jag hoppas att jag kan somna lite tidigare ikväll än igår...

Längtar till påsk för äntligen ska jag och david få våran fiske-premiär. haha. Si så där 3 månader efter att vi först sa att vi skulle fiska. Men var enda gång vi skulle ha fiskat har det varit dåligt väder. Men nu under påsk spelar det fan ingen roll. ha.

ska koncentrera mig på mästarnas mästare nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0