tredje

Hittade någons internet, därför gör jag en uppdatering. ha. Sitter på skycity. Börjar bli lite tråkigt. Vi väntar på att få checka in på rest and fly så vi blir av med väskorna. Såg också att +28 grader väntar mig. Känns härligt. Magen är helt okej nu. Inte i morse, det brukar ju vara värst på morgonkvisten också.

Har faktiskt köpt en bok, sex och kärlek. Riktigt rolig faktiskt även om mycket av det är fjantigt. Men då har man nått att ströläsa även om jag redan tagit med mig två böcker.

Så imorgon kl 06:00 går planet. Är lite orolig över att flyga 11 timmar. Men det kommer gå bra, bara man tar ett litet fint piller så somnar man lugnt och fint in.

Nej, jag tror att jag ska släcka ner datorn nu.

Vi hörs senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0