tjugotredje

Grattis till bejbi som fyller år idag :)

Men nu till något annat!! I och med det som hände i lördags så trodde jag att sjukvården skulle ta mig på allvar. Tydligen inte. Trodde nämligen att jag skulle få en kamera uppkörd där bak. Ringde därför till piteås kirurgmottagning för att höra om dem fått remissen. Efter att jag suttit i telefon hela gårdagen för att ta reda på vart den tog vägen visade sig att dom skickar den inte förän dom vet om jag har en infektion i magen/tarmen.

Idag ringde det någon från sunderbyn och förklarade allt detta för mig. Vilket uppvaknande kan jag lova.

Problemet nu är alltså att. Visar det sig att jag kanske har salmonella eller nått sånt, som jag kanske fått från Indien. Avföringsproverna borde visa något med tanke på att det fortfarande kommer blod. Och om då proverna visar något så kommer jag inte få göra kameragrejen.

Blir så förbannand, för okej om jag har fått salmonella så jag ju fortfarande kvar dom andra problemen. Dom kommer förmodligen inte att fortsätta utredningen och då står jag där igen.. På ruta ett!

Jag tror inte dom förstått att det är mina problem som jag haft innan som jag faktiskt är orolig över. Det är ju de som gjort att jag inte kunnat jobba så mycket och inte haft ett speciellt socialt liv. Är det så jävla svårt att ta det på allvar?!!?!?!!?!

Jag får snart hjärnblödning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0