tjugonionde

Jag blir så less på mitt internet. Fyfan. När det väl är bra är det okej hastighet men ibland så stänger den bara av. Just nu går det bara segt och i'm going nuts.

Har varit en rätt händelserik dag. När jag väl kom till piteå for jag direkt till mina parents och åt middag med heeela familjen. Och efter det så blev det en ride till lisas lägenhet och lite pyssel. Jag åt mest spagetti med alexander som han lagat i sitt plastkök.

Men nu är det ryggläge i soffan. Slötittar lite på boston tea party, åh vad jag gillar dom där två! Hollywoodfruar är ju också trevligt. Men vet ni vad? dating in the dark är absolut favoriten! ha, sjukt roligt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0