tjugoförsta

Tänker faktiskt inte berätta om Indien. Nej, det har varit ner händelserikt sen jag komme hem.

Kan börja med att säga att jag blev ju sjuk i Indien, fick frossa och sprang på toa och det kom även blod då. Mådde si och sådär när vi skulle hem men jag tog mig samman. Fredag kom jag ju hem och då var allt okej. Magen var väl som den brukar, lite ont men inte jättehemsk. På Lördag fick jag springa på toa hela dagen. Hade såna jävulska kramper att jag dubbelvek mig. Det är det värsta jag varit med om. Och när jag sprungit på toa hela kvällen så fanns det ju inget kvar utom vatten typ, och blod. MYCKET blod dessutom. Blev orolig och ringde akuten och dem ville att jag skulle komma in. Men smärtorna blev bara värre och jag började frysa. Låg ganska länge på akuten i piteå, jag hade frossa, sprang på toa, hade kramper. Och efter ett tag så visade det sig att jag skulle till sunderbyn, luleå. Jag fick morfin och dropp sen bar det av till luleå i ambulans. Minns inte allt som hände men så mycket spännande hände väl inte. Sov över i sunderbyn och fick fara hem vid 16. Efter att jag tjatat på att få fara hem.

Det som händer nu är att jag ska göra avföringsprov, igen. Känner mig less och väldigt trött på allt som har med magen att göra. Det känns verkligen som att det får vara nog nu!

Kommer lägga upp bilder från indien senare under veckan. Kommer formodligen inte känna mig så kry på att skriva. Men vi får väl se.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0