tjugofjärde

I Indien provade jag att plocka mina ögonbryn med tråd. Det gjorde hemskt ont och det är väldigt olikt mig att göra nått sånt. Har aldrig här i Sverige plockat mina ögonbryn hos någon och ingen har någonsin rört dom. Tack och lov. Så länge jag kan se så pass bra ska jag fortsätta i denna stil. Mina ögonbryn har varit perfekta i faktiskt ganska många år nu och jag vägrar låta någon plocka och så blir det galet.

I Indien gjorde jag ett undantag, ville testa det där med tråd. usch, det var förfärligt. Men det såg ju som bra ut, tyckte hon hade gjort dom lite väl tunna. Har något emot tunna ögonbryn, iallafall på mig. Inte så mycket mer med det men igår skulle jag ta mig an dom, tittar väldigt noga i spegeln. VAD FAN HÄNDE? Jag säger inte vilket men ett av dom är ju helt okej, det andra ser ut som hej kom och hjälp mig. Vad gör jag? Åh jag får sån där ångest och ångrar att jag gjorde det.

Kan säga att det är samma när jag ska klippa mig. Vill helst inte klippa mig för att det kanske inte blir som jag vill. Det är ju ganska svårt att förklara en vision för någon. Och det har hänt inte bara en gång när jag fått därifrån och undrade samma sak: VAD FAN HÄNDE?

Är jättesugen på att klippa lugg igen. Men jag vettefan om jag vågar. Har så pass långt hår nu att det vore katastrof om det blev fult. Vilket det säkert blir. Dom fattar ju aldrig hur man vill att det ska vara. Det är iallafall därför jag går runt i halvlångt hår, det bara hänger och ser inte så speciellt ut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0