tjugofjärde

Igår blev det alldeles för sent. Ska försöka hålla rutinerna så bra det bara går. Efter att jag suttit uppe till 2 och sett one tree hill så fick jag för mig när jag la mig i sängen att lösa korsord. Klockan hann bli halv 3 innan jag stängde ögonen.

Var ändå uppe halv 10 så det var ju inte allt för hemskt. Fick också besök att syster idag och sen blev det en liten ride med bilen. For till vårdcentralen, sneppade förbi hos mamma och pappa för att kolla posten. Fick för mig att jag skulle iväg och jaga galgar så det blev besök på ett par affären. Och middagen blev hos Emmeli idag. Gott var det!

Håller på att tvätta som en galning efter Indien. Så nu ska jag hämta sista lasset.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0