tjugoåttonde

Igår blev det inte många knop. Men det behövs också ibland. Vi åt iallafall thai-mat från ett ställe här. Riktigt bra måste jag säga, utbudet var inte så stort men det spelade faktiskt ingen roll om det som finns smakar sjukt bra! Skönt att slippa laga mat också, för faktum är att jag och david är bra på att laga mat. Inte speciellt ofta det blir skräpmat.

Kollade iallafall på Shutter Island igår. Och jag måste säga att den var riktigt bra. Sevärd! Om ni nu tänkt se den, ha lite tid för den är seg och det är mycket man inte förstår. Men det är ju en sån där klurig film. Och som sagt, riktigt bra!

 

Det var ju kalas idag, synd att min mage började klångla så jag var tvungen att fara hem. Har legat i sängen och vilat. Känns bättre nu och magen behöver mat igen!

Skulle väl tro att det inte blir några större planer ikväll heller. Nån film eller så. Just nu kollar david på hockey och jag är hellre än intresserad.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Om jag var du skulle jag bränna ut den filmen på en skiva och sedan ge den till mig!Jag vill så gärna se den filmen.Men som du vet så måste ju vissa vänta på att den kommer ut.

Men eftersom du är så snäll så gör du ju det åt mig!:)

Puss!

2010-03-29 @ 07:33:46
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ni har ju gammelskotrarna!:)

Eller så får ni köpa nya!:)

2010-03-29 @ 12:35:12
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0