andra

Hej och hå. Jises vad jag har stressat på stan och överallt känns det som. Men nu tror jag att jag har allt som behövs. Om inte, synd för nu är det för sent. Har dock inte packat allt än. Det känns som en plågsam process. Är väl klar med det som ska ner i resväskan. Det är bara handbagaget kvar, det lättaste. Åh, jag vet inte ens vad jag ska skriva för jag är så förvirrad. Men jag kan ju påpeka att jag kommer nog inte uppdatera under tiden. Kanske nån gång men inte allt för ofta. Så det här är sista inlägget innan far.

Planet till arlanda går kl 10 imorgon från Luleå, sen åker vi mot Indien vid 5 på natten/morgonen på mot torsdag. 11 timmar senare så är vi i Indien. Otroligt.

Ehm, ska nog hoppa i badet nu. Men sooo long mina vänner. Hoppas ni har det bra i kylan.

 

Mitt eget lilla apotek ska såklart få följa med. Annars vet man aldrig hur det kan gå. Kan verka överdrivet mycket piller men då har ni inte min mage. Då vet ni.

Endast detta ska jag ha med mig. Jag har verkligen överträffat min själv genom lite packning.

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0