tjugonde

Känns som att varje dag ser ut på samma sätt. Inte för att det är någon annans fel än mitt eget men.. Och nu börjar det vankas mycket jobb. Mycket pengar men lite fritid.

Och vad som händer på midsommar jag då inte än heller, men det blir nog säkert bra. Till veckan ska jag faktiskt göra två vettiga saker, bland annat ta med zelda till tandläkaren, hahah. Kan behövas! Hon ska få skrapa tänderna så man faktiskt kan vara nära henne utan att svimma. Och själv ska jag göra en gastroskopi, känns både bra och dåligt. Har ju hört att det är väldigt otrevligt men samtidigt så verkar det ju börja hända något.

Nu blir det smekmånaden, sen sängen

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0