tjugoandra

Både jag och zelda har varit på sjukan idag. Zeldas tur först, hon fick skrapa tänderna. Och vet ni vad? Så himla lugnt och skönt det blev när hon fick sprutan, inte lika hoppa och studsa och nosa runt på allt. haha. Det gick då bra, klippte klorna gjorde dem också, nu slipper man klappret. Rätt billigt blev det också, hör och häpna.. hade tänkt mig mycket mer.

Hann bara hem så var det min tur att fara och göra en gastroskopi. Och vet ni vad? Det är de värsta jag någonsin gjort, hellre bajsar jag på mig 100 gånger. Jag skojar inte. Och det var som så hänsynslöst. För man får som bita i en hård plastgrej med ett hål i, och så när slangen (som förövrigt var 1cm tjock, jag tyckte jag läste i pappret att den skulle vara liten) kommer så börjar man ju hulka, jag trodde hon skulle sluta och sedan fortsätta när jag slutade hulka, där trodde jag fel. Och jag började kräkas, och det börjar komma upp saker, och jag trodde seriöst jag skulle dö. Och i och med att jag började kräkas så började ju tårarna rinna, dessutom så står det en bakom mig och säger aaaandddaas, aaaandddaass. Herregud, jag kräks och någon fortsätter trycka ner saker i halsen på mig. Och hon var till och med mer i tolvfingertarmen. Hutlöst.

Men i varje fall så fick jag reda på att jag har b12 brist och brist på en annan vitamin, därav min trötthet. Har ju inte orkat vara med någon när jag jobbat för jag har varit tvungen att sova.

Men nu ska jag vila innan det vankas jobb.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0