sjuttonde

Alltså, vill ni veta något otroligt? Ända sen det blev jag och david så har det ringt skyddat nummer till oss båda. Ibland ringer det först hos mig sen hos david. På sistonde har dock david sluppit detta men det ringer fortfarande hos mig. Och vet kan det då vara som ringer? hm, som både känner mig och david. Ja, alla ni vet ju redan.

Grow up. Visst? Jag kan inte förstå hur man när man är åtminstonde över 18 och förmodligen vill se sig som en ung vuxen kan bete sig så. Det är ju helt otroligt.

Och ja, det börjar bli tröttsamt. Det har gått ett år sedan nu. Hur bra mår man om man ska hålla på så där? Det är ju kul att någon verkar bry sig om vad jag gör men det börjar bli stalker varning.

I varje fall, slutar det inte så blir det polisanmälan. Någon måtta får det faktiskt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0