tjugonde

Har typ just slutat jobba för dagen. Ska jobba två dagspass sen är jag leeedig! Åhh fan vad jag längtar :D

Sitter och kollar på snabba cash men jag ids nog inte se klart den, har redan sett den på bio men eftersom det inte är något vettigt på tv så fick det bli en film :D

Kan bara säga att idag har jag inte varit kry, inte igår heller för den delen.. Har haft huvudvärk och känt mig allmänt risig.

Har egentligen inget roligt att berätta eftersom jag bara jobbar. Kan bara säga att jag inte hunnit bada än!!!! Alltså något är ju fan fel, jag älskar att bada.... Men det är väl så att man har annat att göra.

nej nu återgår jag till filmen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0