tjugofyra

Måste bara säga först och främst, blev skitanöjd med min tatuering! Riktigt fin! Tog ungefär 2 timmar att göra den men helt klart värt :D

I varje fall så for jag och david efteråt och åt på korvgubben.... I varje fall så råkade jag tippa smältost burken, så klart så höll jag den i höger hand!!!! Och jag säger bara, fyyyyfaaan. Tippade en gång en tekopp på benet men vatten rinner ju av. Smältost sitter kvar vill jag lova. Alltså det var förjävligt. Så nu är jag handikappad. Får väl hoppas det läker fort, men det är mycke hud som är borta.


mitt stackars lilla finger

Bild på tatuering kommer, men finger kändes faktiskt mer akut att visa. ha

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0