sjätte

Nu blir det min sjunde dag på jobbet i rad, jag vet att jag tjatar men jag är seriöst helt slut. kommer inte kunna njuta av mina lediga dagar som börjar på fredag eftersom jag är så trött. kul. nä.

nej alltså jag är på skitdåligt humör, eftersom jag inte fattar hur fan det blivit så här. Och så är det fint väder ute, 23 grader i skuggan och jag ska jobba, alltså det kan inte bli värre.

Alltså, ni hör ju hur jag låter. Borde vara hemma för allas skull.

Måste påpeka att jag ska jobba 10 timmar också. Kan jag också få tillägga att när jag nu vet varför jag är trött så hjälper det inte att jobba så här mycket direkt. usch.

Hejdå............"!E "E"=RE!"?EI#!Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0