sextonde

Just hemkommen från jobbet. Blir två långa dagar i helgen. !2 timmar både lör och sön. Hoppas det går bra!

Sitter och äter ölkorv och tittar på friidrott. Trevligt.

Och idag fick jag äntligen träffa lilla liam. Ska lägga upp bild så fort jag har någon :) Jag hade ju hoppats på en tjej eftersom jag är nu moster till 3 pojkar, men nåh, han var så fin! Det gör ingenting emmeli och tony, alltså att ni inte lyckats göra en tjej! :)

Gjorde också ett upptäckt på jobbet idag. Har under denna sommar jobbat 8 dagar i rad och den gången kan jag väl kanske förstå eftersom det blev knäppt för att jag ville vara ledig midsommar, men iallafall.. Nu har jag påbörjat 7 dagar i rad... Kollade på alla andras schema och som mest så är det en som jobbar 5 dagar i rad. Jag kan inte förstå hur det blivit så här? Ärligt, man blir faktiskt less på människor efter 7 dagar...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0