trettonde

Imorgon eller idag, beror ju på hur man ser det. Men för mig blir imorgon, när jag sovit klart. eller hur blev det där?
Ska iallafall på bilprovningen imorgon, och vi håller fan tummarna. Har inte tid att åka tillbaka dit och tjaffsa med en massa skit, bilen rullar ju för fasen.

Det har iallafall varit fullt upp idag, vaknade kl 9. Eller jag ställde väckaren, skulle aldrig över min döda kropp vakna 9 frivilligt. For iallafall från skogarna vid 10 och var väl hemma vid 12. For direkt och hämtade upp kicko och for till stan för att ta lite bilder. Blev även så att en rosa bikinitrosa fick följa med hem. Tror det kommer bli great!

Efter det så blev nästa destination mamma och pappa för att sen fara och simma med kicko ante och bea. Kan för övrigt lova att det inte blev speciellt mycket sim. ha.

Har fått lite mer information nu angående mina nya äventyr. Åh, jag känner mig så lycklig.

Känns som en väldigt bra start på året (bortsett från magen och alla andra läkarbesök). Har ju en underbar pojkvän och en fantastisk familj och nya äventyr som väntar på mig. Det går i rätt riktning.

Nej, nu ska jag fasen sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0