trettonde

Dagen har inte varit till belåtenhet, eller ja. Men inte början på dagen. Steg fasen upp 8 och sen iväg till bilprovning och jag blev nästan godkänd, bromsbeläggen bak skulle bytas. Men det blir då inte än på ett tag. Och tack och lov slipper jag fara dit igen.

Var också in på björnen och fick mitt vaccin, smärtfritt och det gick jävulskt snabbt också!

Har varit hos kicko hela dagen och fixat och donat, mina ögon är fyrkantiga av allt datorsittande! Och det blir inte bättre för att jag sitter här heller. haha.

Och imorgon ska jag återigen på vårdcentralen för att få göra några prover ang magen. Trodde att den hade gett sig, men nej! Inte det, börjar bli jävligt tröttsamt nu!

Nej, god natt nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0