trettionde

Har absolut ingenting vettigt att säga eftersom det inte hänt något idag. Jag och David vaknade med strålande sol och tänkte att vi sovigt bort dagen eftersom att vi tänkt fara ut och pimpla om det var fint väder. Men sen steg vi upp och tempen visade sig inte riktigt vara rättvis.

Har varit ut en gång idag för att handla lite candy, så har min dag sett ut. Läst lite i en bok, vilat, facebookat och ätit. (y)

Det enda jag egentligen kan säga är att jag verkligen längtar till Indien. Åhh, det kommer bli världens äventyr, har två veckor på mig att bli brun och fin, må bra och ha underbart sällskap. Och när man börjar tänka efter är det ju bara en månad kvar, drygt. Dags att börja packa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0