trettionde

Har tråkigt och kollar på one tree hill. Kommer bli det för hela slanten ikväll.

Men nu till något helt annat. Obs, barnförbjuden text nedan.

Jag vet att många tycker att tissar är det äckligaste ordet dom vet. Så även David och jag vet mååånga fler också. Själv tycker jag väl inte heller att det är så fint men det finns ett värre. Och fråga mig inte varför jag tar upp det här, jag känner bara att jag måste. ha.

Okej, nu kommer det. Och ordet är: pulla.

Där har ni det. Det är det absolut värsta ord jag vet. Håller ni inte med? Mår nästan lite illa när någon säger det. Tissar har inte en chans mot ordet ovan. Fy.

Nej tillbaka till one tree hill

PUSS

Kommentarer
Postat av: v

haha, håller med dig helt och fullt! uuäk sicket ord!

2010-02-02 @ 16:00:15
URL: http://viktoriaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0