trettioförsta

Senaste

Låt du hörde: oj, det vet jag inte

Film du såg: tog just en paus från titanic

Mat du åt: korv och potatis

Kram: david

Puss: david

Känslan: ont i magen

Resa: turkiet, snart indien

Glädje: oj. vet inte

Dröm: drömmer mycket nu, det är rörigt

Person du träffade: david

Personen du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: elin

Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig gjort

Gången du var utomhus: igår vid halv 4 på natten

Gången hela din familj åt middag tillsammans: hm, inte så längesen faktiskt

Saken du köpte: bensin. haha

 

Allmänt:

Ska bli skoj: indien

Ska inte bli skoj att: förmodligen besöka vårdcentralen

Sparar till: ingenting egentligen

Pålägg som gäller: ost

Önskar att jag var bättre på: träna

Dagens dryck: päron saft

Vad saknar du: bara materiella saker egentligen

Tre band/artister: hm.

Vad har du gjort idag: absolut ingenting

Brukar du svära mycket: tyvärr ja

Hur tidigt stiger du upp: inte tidigt

På helgerna: pussar och kramar

Vad ska du göra ikväll: mysa!

Hur många timmar sover du per natt: många, kanske 9 - 10

Vem är snyggast i världen: bode miller, nära iallafall

Vad är det för veckodag: söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: david

Favoritplagg i garderoben just nu: t-shirt

Byter gärna garderob med: whitney port kanske

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: att älska som en porrstjärna

Mitt rum kan beskrivas som: (lägenhet) hemtrevligt

Mig själv med tre ord (just nu): skabbig, trött och klädeslös

Jag tränar: ingenting. haha

Jag ville bli när jag var liten: säkert nån stjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0