tjugonde

Sen en viss händelse har jag börjat få en massa kommentarer från en och samma person. Och vet ni vad? det är faktiskt rätt roligt för antagligen är det något som provocerar eller något den här personen stör sig på eller kanske till och med är avis på mig? Otroligt roligt kan jag tycka.

Alla i denna värld vet ju att när man säger såna saker så är det av avund eller liknande. Sånt där höll man ju på med när man var barn, pratade skit om andra som hade något man ville ha. Det gjorde ju alla. Dom flesta växer i från det stadiet, vissa inte... tydligen.

Vet ni vad det näst bästa med det här är? Alla som kommenterar på bloggen registrerar sin ip adress och alla kommentarer jag syftar på kommer från samma adress. Hur stupid får man vara? Tydligen väldigt mycket.

Hur många från norsjö känner jag överhuvudtaget? Vi alla vet att det inte är många. Det utesluter måånga och jag vet vem det är. ha

Jag och kicko får oss iallafall ett gott skratt av kommentarerna.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Kicko

Haha, jag har gått och tänkt på det och haft ett leende på läpparna hela dagen.

2010-01-20 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0