tjugoåttonde

Fy vad tråkigt det var att köra idag, inte nog med det så var det jobbigt eftersom det var sjukt mycke snö överallt. Tog mig ut från min parkering idag, thank god. Men vet ni vad? Hela området där jag bor var inte skottat när jag skulle ut, klockan var då 13. Visst är det jävligt underligt? Och en annan sak, duschade i morse och sen så börjar det spruta vatten hejvildt och ja, slangen har gått sönder? Så sjukt! Det var rena pinan att duscha klart.


Igår när jag var och badade med alexander på badhuset så stog vi och bytte om och jag tog ett p-piller. Sen börjar han gräva i min väska, så jag frågar:

- Vad letar du egentligen efter?
- Jag vill också ha tuggummi!

HAHAHA, mycket roligt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0