tionde

Som vanligt dåligt med uppdateringen när jag är i skogarna, dock tror jag ni överlever. Igår var vi iallafall till stan (skellefteå) på en liten visit. Köpte lite saker som jeans och skor. Behövdes verkligen. Magen är väl sådär. Den kommer väl att vara konstig ett tag framöver. Hoppas bara att det inte dröjer allt för länge. Var ju på apoteket och passade på att fråga ang. att magen inte ger sig även fast jag fått tabletter. Fick då veta att anledningen kan vara att tabletterna är färgade och jag kan vara känslig mot färgämnena. Och det verkar då vara så eftersom att magen nu är på bättringsväg efter bara 3 kapslar! Helt otroligt.

Idag blev det faktiskt ett litet äventyr. haha! Vi for och åkte skoter en bit på sjön och sen grillade vi korv. Det var faktiskt sjukt mysig och det är underskattat att bara vara ute. Annars har vi inte gjort mycket. Gissar att det inte kommer hända mycket imorgon heller eftersom min karl jobbar och jag kommer sova LÄNGE! haha


ÅH, vad jag tycker om dig!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jespersimone

Great idea make it site. Thank you.

2011-06-03 @ 07:12:11
URL: http://jespersimone.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0