nittonde

Kan faktiskt berätta att jag har haft en rätt bra dag. Om man bortser från att jag for från david, men annars helt okej!

Gjorde ju mitt lilla avföringsprov idag, och det var bland det värsta jag gjort. Tänk då stackarna som ska göra prover? fyy.. Men så länge jag får veta vad som är galet så var det lätt värt det.

Min kära mor har bokat en tid för min rygg imorgon också. Något har hamnat rejält på sniskan i svanken. Och köra bil i 2 timmar är hemskt.

Och till alla er som inte kör 110 på e4an. PÅ E4an KÖR MAN 110! ÄR DET SVÅRT ATT FÖRSTÅ?!

Kollade även upp mitt visum eftersom att jag trodde det skulle ta sådan tid. Men hör och häpna, det var klart! Helt otroligt, fyra arbetsdagar tog det. Har inte fått det än men det borde komma innan veckans slut. Hade då inte tänkt fara till sthlm för att hämta det. ha. Just det, ska jag berätta i och med detta att jag ska till indien. Helt otroligt. 4 mars, jajemen. Kommer bli ett sjukt äventyr.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0