fjortonde

Idag har jag haft en bra dag. Utan något att göra för en gångs skull. Skönt att bara vara ibland. Sov till 10 och sen iväg till vårdcentralen. haha. Och shit vad jag skrattade inombords.

Fick gå direkt till labbet för att ta prover och det första kvinnan säger är om jag ska göra mitt avföringsprov. Jag tittar lite konstigt på henne och säger att jag inte ens visste att jag skulle göra ett. hmm. Och så frågar hon om jag kan vänta tills jag behöver gå på toa. Och så som min mage är nu kan det lika gärna bli om 5 min eller om 2 dagar. hahahaha. Så jag kommer allstå att laborera hemma med ja.... mitt bajs.

Men jag kommer göra vad som helst för att veta vad felet är. Men det kommer inte kännas OKEJ!

Förstod också att jag skulle ta blodprov så det var bara att sätta sig ned och fram med armen. Och så ser jag att hojna tjejen tar fram 6 STORA provrör. Hon fyller dessutom dom jävlat till kanten. Helt sjukt! Jag kände mig typ dissy. Det kan ju inte vara bra? eller?

Sen har jag faktiskt bara sovit och tagit det lugnt, otroligt skönt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0