tredje

Imorgon ringer jag fan till vårdcentralen igen! Kan än en gång säga att jag hatar landstinget. Kan inte få nog av att säga det. Tragiskt men sant.
Nu har det gått mer än 3 veckor sen mitt blovprov togs och det har skickats till umeå och det BORDE vara klart nu. Känner att tålamodet börjar minska.

Lagade mat åt bejbi idag. Skedpalt, åh jag är så duktig. haha. Och vet ni vad? Det smakade nästan som mammas, inte långt ifrån alltså och då är det bra gjort.

Efter att david varit och skjutit ska vi göra negerbollar. ja, hemma gjorda "chokladbollar" heter negerbollar. Köpa heter däremot chokladbollar, då vet ni.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johan

Stackars lilla negerboll, döpt av en man, helt utan koll, men vad gör det, för alla vet ju att det heter Neeeegerboll. Ja det heter negerboll..... and so on :P

2010-02-04 @ 21:46:37
URL: http://znarkrissons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0