tjugoförsta

Kan faktiskt beskriva denna dag som rätt produktiv. Till min förvåning steg jag upp före David om än inte med mycket. Klockan var vid 10. Och det blev en hel del städning, dammsugning, moppande, dammtorka och så tog jag mig an badrummet i allmänhet, kan man säga. Sen blev det lite tv-tittande och sedan kalas. Mycket trevligt faktiskt! :D

Och senare ikväll så blev det ju skidor, eller skivor som alexander skulle säga. Vilken succe alltså. Dramatik var det iallafall, men det gick ju bra. Hellner tog guldet, mycket välförtjänt. Och Olsson trejde platsen. Måste säga det igen, jag är väldigt förvånad att det gått så bra och det går ju nästan bara bättre nu. Trodde inte att detta os skulle bli så bra, och det är ju dessutom inte över än på länge


 

Måste bara påpeka att det är inte länge var innan vi far nu. Mindre än två veckor! Helt sjukt.

Ps. "eeeen heeeelt nyyyy vääärldddd"

God natt. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0