tjugofemte

Lönedag. mohaha. Tråkigt att börja med att betala hyra och skit bara, men what to do? Tog mig iallafall i kragen och tog fram lite saker jag ska ha med mig. Men jag hittade inte min bikini som jag köpte i somras. Men någonstans är den, förmodligen. Men eftersom att jag har alla kläder i min walk-in-closet finns det inte så många ställen den skulle kunna vara på. Oroar mig också lite eftersom jag vet hur privpak är när det gäller paketen, tänkte närmast på min nya bikini. Men jag har ju till på Tisdag på mig. Annars blir jag tokig.

Men jag fick iallafall ihop lite saker, en kjol, två shorts, tre klänningar och en kofta. Det är var jag har hittils, och så mycket mer än så kommer det faktiskt inte bli. Några t-shirts också såklart, men annars så är det rätt bra så. Kommer måsta tvätta där borta men om jag tar med mig för mycket så kommer jag ju inte kunna ta med mig en massa saker hem...

Jag har också bestämt mig för att sy upp en klänning när jag är där. Det är väl lika bra, eller hur? Svinbilligt och bara en speciellt till mig!

Imorgon så måste jag faktiskt ta tag i mycket. Måste hämta resväskan och så blir det att tvätta och så in till stan en sväng. Ojoj.

Nej, tv nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0