tjugofemte

Ohåh, blev sjukt förvånad när jag hade betalat hyran och sånt där crap att jag hade väldigt mycket pengar kvar. Mer än jag brukar. Det är ju faktiskt kul att det är åt det andra hållet för en gångs skull.

Har då jävlat säkert varit igång från morgon till nu. Blev väckt kl 10 av att dom ringde från jobbet. Så jag eldade iväg och efter det så for jag till stan och inhandlade en t-shirt och solglasögon. Har tvättat, for till mamsen och åt och sedan blev det en sväng på willys. bar in all jävla tvätt och sen så ska ju allt upp på galgar. Men nu är det klart och jag har tagit det lugnt för första gången på denna dag. Skönt.

Fick även min bikini idag, och mina skor. Riktigt bra faktiskt! Nu är vi på väg.

Lägger även in en liten rolig bild från turkiet förra året. Kanske svårt att förstå det roliga men jag vet iallafall vad det är. ha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0