tionde

hej och hå. Visst fasen är det kallt ute idag? Har ju ingen termometer så det är svårt att veta exakt. Men det brukar ju vara så att när det är fint väder och solen skiner så blir det kallt ute.

Skulle vilja hitta på något. Men jag funderar över vad det skulle kunna vara.

FÖRRESTEN! Lämnade in min telefon igår. Fick en skabbig lånetelefon (samsung med lucka). När jag kom till öjebyn visade det sig att den var operatörslåst. Så jag åkte tillbaka och erbjöds den enda värre än den andra. Ni vet såna dära stötsäkra telefoner. Tydligen så var dem flesta låsta till telia så utbudet blev inte så stort. Men tillslut så hittade han en Nokia e71. Helt okej. Tycker den är lite tjorvig och jag saknar min telefon. Gillar verkligen den. Passar mig perfekt och den är hur enkel som helst.

Nej, nu ska jag göra nått annat.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0