nionde

Det verkar som om det bara är jag i hela världen som är vaken. Kanske sant å andra sidan. Borde lägga mig och läsa boken som kicko lånade ut till mig. Eller rättare sagt kom hon med den som en överraskning på 600 sidor. Man tackar. Hon hotade dessutom med att jag var tvungen att vara klar innan indien. Tiden börjar sila känner jag. Får ta och lägga på ett kol. Kan också säga att jag är aningens skeptisk. Jag hoppas då fasen att den blir bättre så jag slipper ta mig igenom 600 sidor i plågor.

Eftersom ingen annan verkar vara vaken så roar jag mig själv. Rensat i datorn och fått ordning och tagit bort sånt jag inte behövde. Passade på att ta mig en titt bland mina bilder. Blir alltid lika förundrad över att jag verkligen ändrat utseende under åren.

Och jag är verkligen en människa som lever för nostalgin. Jag är rädd för förändringar och vill att allt ska vara som det alltid varit. Framtiden är spännande så länge den är rolig.

Jag gjorde ju mitt lilla äventyr och flyttade hemifrån staxt innan jag fyllde 16. Det var väl kul. Men alla som bodde kvar i öjebyn/piteå och tagit studenten, passar på att flytta hemifrån nu, 3 år senare, nu när jag väl flyttat hem. Varför kunde inte alla ni andra göra som jag? haha


Här kommer iallafall lite bilder från förr. Allt från då jag var 15 tills nu. Enjoy!

 

Måste bara tillägga att jag saknar högstadiet. Åh det var så underbart. Kvällar som tillbringades med tv-spel, bad, grillning uppe på nått nyfunnet litet berg, ord och skratt som underhöll nätterna. Åh vad jag önskar att jag kunde få göra om det.

Nu, tillbaka till verkligheten.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Kicko

Åh det gör jag också, livet var så enkelt på den tiden ;) fan vad snygg du var i den där luggen, LOVE IT!!!

2010-02-09 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0