första

Kollar på one tree hill, som vanligt känns det som. haha. Funderar på vad vi ska äta idag? Hatar att man måste komma på vad man ska äta, skitsvårt. Och när man väl ska göra nått så är det skitsvåra recept och asmycke grejer man ska ha. För övrigt tycker jag inte ens om att laga mat.

Imorgon är det tre veckor sen jag gjorde mitt blodprov och två veckor sen jag gjorde mitt inte så roliga prov. Men ännu inget svar. Ringde dit för en vecka sen och hörde mig för. Men ett av blodproven hade skickats till umeå och därför tog det tid. Men ju längre tid det tar, ju längre måste jag leva med en bitch till mage.

Läkaren hade lovat att ringa när han fick provsvaren men jag kanske ska ringa dit imorgon igen. Det kan ju fasen inte ta hur länge som helst. Går ju bara och väntar på att få svaren nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0