fjärde

Måste bara göra en liten uppdatering igen. Ringde till vårdcentralen vid 12 och fick en tid 20 över 3 då dom skulle ringa upp. Helt otroligt, 3 och en halv timma?! Ides inte bli irriterad så jag var så snäll och väntade. Ringde då angående mina prover, alla prover utom ett är klart och det var laktosprovet som finns i ume. Dom andra proverna visade ingenting eller värderna var normala och allt var så fint. Och jag var lugn och fin hela tiden och jag är alltid det. Det spelar ju ingen roll om jag klagar till telefonen i luren, det är inte hennes fel att det tar lång tid så det är ingen ide att vara otrevlig.

MEN, måste tanten på andra sidan låta så jävla sur? Ursäkta mig men jag kan knappt leva ett normalt liv på grund av min mage. Om jag någonsin ska bli telefonist (vilket jag inte hoppas) ska jag alltid vara trevlig. Det lovar jag mig själv.

Det är som samma sak när folk kommer in på ok och klagar över att vi inte har just den där speciella varan. Och allt är fel och dittan och dattan. Vad kan jag göra åt det? Det är fasiken inte mitt problem.. Just därför ger det inget att bli arg eller bete sig illa eller vara otrevlig mot någon som ändå inte kan ändra på det.

Tack..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0