femtonde

Tänkte göra ett litet inlägg. Steg upp halv 10 idag, tillhör inte vanligheten om man säger så. Men det visade sig att dom har inte börjat sända os än. Vad är det för skit? Finns absolut inget vettigt på tv före 16-17 på vardagar.

Känner att jag börjar bli lite hungrig. Var hungrig redan igår innan jag skulle sova men det gick inte för sig. Då värker magen ännu mer när man vaknar. Men tur att jag och mami ska äta lunch senare.

Åh, min bli är freeeesch igen. Min kära far har förbarmat sig över den i helgen. Femmans växel tjorvar men det fungerar nu igen. Och belysningen inne i bilen är också kirrad. Och vet ni vad? Skulle köpa nya torkarblad eller egentligen bara gummit eftersom det brukar vara billigare. Men allt till en 740 är chheeep, 45 spänns skillnad. Fanns inte så mycket att fundera över.

Vill ni ha en prisvärd bil, köp en 740. hahaha.

nej ska kanske börja bege mig till tenorgränd.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0