trettionde

Tänkte att jag kanske skulle passa på att göra en liten uppdatering när jag lix sitter vid datorn. Men ska jag vara ärlig har jag inte varit så mycket vid datorn dom senaste dagarna! Det finns dock en anledning... min dator måste till doktor david för hårddisken mår inte bra. Jag hoppas för guds skull att det går att fixa, men jag har mina tvivel! Så länge inte mina bilder och sånt försvinner så är jag nöjd.

Råkade somna i davids säng kl 21 och han väckte mig för en halvtimma sen! Vi får väl se om jag kan somna ikväll..

Annars då? jo, nyår i norsjö, jag ids då inte ha några förväntningar för är det nått som brukar suga är det nyår. Förra året blev helt okej då vi var 5 pers hemma hos mig, dock började jag och david må dåligt dagen efter, någon slags släng av magsjuka.. Men vi får väl se om norsjö levererar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0