tolfte

så där ja.. då var nästan alla saker flyttade! Det blev en väldigt lång dag igår med en del bärande och poande.
Men nu är som sagt det mesta på plats. En del kartonger är ouppackade men man orkar ju inte hålla på en del dag tyvärr.

Men jag är väldigt glad över att jag slipper ha ett badkar. Badkar är jättebra ibland och jag ska inte sticka under stolen med att jag har använt den. Jag har badat nästan varje vecka så den är använd men det är inte värt det när man ska städa. Alltså ett rent helvete att städa, och dessutom blir det ju skitit på en gång... + att det smattrar när vattnet slår ner. Så det finns egentligen bara en fördel, när man fryser! Men det väger inte upp mot nackdelarna.

Så nu blir det nog lite mat sen lite nytta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0