tjugonionde

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkt ambulans, besökt asien, roligare än så har jag inte haft

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag gav någon. Men om jag gjorde det så höll jag den garanterat inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och tack för det!

5. Vilka länder besökte du?
Indien, annars har jag inte hunnit med någon mer resa

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Att min sjukdom ska lösa sig!

7. Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Så klart indien, det var ju en upplevelse i särklass! Och dagen då jag kommit hem från indien och jag och david äntligen får träffas efter 3 veckor och jag insjuknar, fick åka till sunderbyn och ligga där!

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Oj, kanske att jag äntligen fått köra cross! Sjukt kul!

9. Största misstaget?

Kan nog inte påstå att det finns så många misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, ungefär hela 2010 har jag varit sjuk, 24/7. tyvärr

11. Bästa köpet?
En ny tv tror jag!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten helt klart!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att jag äntligen vågade säga: jag älskar dig till david! Med hjälp av lite morfin och ett sjukhus, haha

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
helt klart akon - ghetto, och en del andra!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit ledsnare, tyävrr. Har inte varit det bästa året direkt, tur att jag haft david!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

tagit vara på tiden.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
svårt, jag vet inte!

18. Hur tillbringade du julen?
Hos min syster emmeli med hela familjen :D

19. Blev du kär i år?
Nja, det kan jag inte påstå, men jag är ju kär i david, och det blev jag ju 2009!

20. Favoritprogram på tv?
Åhh, årets favorit har helt klart varit jersey shore!

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar dom flesta, så är det bara.

22. Bästa boken du läste i år?

hm.. 14 år till salu var ju ganska bra, annars är ju "att älska som en porrstjärna" en favorit!

23. Största musikaliska upptäckten?
hm, ingen tror jag!

24. Något du önskade dig och fick?
En ny lägenhet.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Cross, men det blir nästa år

26. Årets bästa film?

hm, svårt jag vet inte.

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag var med min bejbi och min familj!

28. De bästa nya människorna du träffade?
oj, jag vet inte om jag har träffat så mycket människor!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Lite sloppy faktiskt. Inte som tidigare år, mindre klackar och mer mjukbyxor!

30. Vad fick dig att må bra?
david och familjen

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Förmodligen ingen.

32. Vem saknade du?

En del vänner som försvunnit.

33. Favoritmånad?
september, kan någon gissa varför?

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jo, om jag aldrig hade fått min sjukdom.

35. Vilka blir dina nyårslöften?
Tror inte jag gör några i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0