tjugofemte

Ja, jag lyser med min frånvaro.. Det är så att jag glömt min laddare till datorn hos david! Så jag har varit utan internet i flera dagar nu men imorgon verkar det som om jag får min sladd :D

Undersökningen jag gjorde i onsdags gick bra, om än väldigt smärtsamt! Det gjorde frutansvärt mycke ondare än jag trodde vilket inte var så kul. Men som sagt det gick bra och jag är nöjd över att jag klarade av att göra undersökningen utan lugnande och smärtstillande.

Julen är nu också över, blev en hel del bra julklappar! Tack alla! Annars har jag nog inte så mycket att tillägga även om jag egentligen borde. En del har ju hänt sedan sist. Men nu säger jag tack för mig tills nästa gång..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0