sjätte

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera. Men jag har helt enkelt haft annat för mig. I fredags blev det ganska lungt, lite film och god mat (plankstek). Lördag hade vi också en sån där (chill) dag, får man säga så? Men david hade ju firmafest senare på kvällen så det blev lite part för hans del, jag drack dock inte då förkylningen aldrig släpper.

Söndag gjorde vi verkligen inte många knop, vi började med att se en film och i den hastigheten flöt hela dagen på. Men vi har ju faktiskt gjort ett pepparkakshus! dandandantaaaa, det blev såååå fint! Jag trodde ju att det hela skulle sluta med att david blev på dåligt humör, men se på fan, det gick ju finemang! Hör och häpna nu då... vi gjorde alla delar själv, allt från grunden! Ska visa bild senare ikväll

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0