sextonde

så där ja, orkanen var i gång. Och inget norsjö blev det idag heller. började jobba halv 12 och när klockan var 16 bestämde jag mig för att inte fara. Även om det förmodligen kommer vara orkan ute imorgon också så får jag åtminstonde köra när det är ljust ute! Så jag beger mig ungefär 12 imorgon.

Och hur kul tror ni det är och köra en 740 i detta väder? Nog hemskt bara på vintern och när det då är drivsnö. Ja ni fattar, och ni som inte fattar.... då har ni missat nått. Ja jag får väl köra försiktigt imorgon så jag kommer fram hel! Men jag funderar fortfarande på att köra inlandet. Nu har jag blivit värsta anti e4an... Tror jag ska höra mig för och se vad folk säger. Men kör man försiktigt löser det sig nog.

nu blir det tv

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0