första

Så där ja, nu är dagen d här, typ. Har fått nycklarna till lägenheten och imorgon ska den besiktas, stavas det så? Så då ska jag påpeka en del grejer och då kan jag äntligen vara på målarna! Men det lät som om så fort dom fått bestiktningspapprerna så kör dom, hoppas! Sen är det väl bara flytta in! Måste börja packa seriöst snart. Två kartonger skor är det enda jag hunnit med och min lägenhet är ett enda bombnedslag.

Men jag tror jag ska iväg till emmeli och tony och hämta färg! tihi, bra att ha en målare i familjen! Sen ska jag köpa en skrapa och en liten liten roller. En stor roller hoppas jag tony har, han hade då det sist så det får han se till att grejja.

Nu ska jag iväg och fixa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0